söndag 12 augusti 2007

Hjälp mig

Då var denna veckan över. Har det hänt nått kul? Svar nä. Eller jo det har det, har hängt en del med björnen men just nu känner jag mig sjukligt uttråkad. Jag vet inte varför men så fort jag inte gör nått på en hel dag så tycker jag att livet suger. Fan vad patetisk jag känner mig ibland. Jag är bara ensam, det är det som är problemet och det vet jag. Det är dock ett problem som kanske inte är så lätt att lösa. Jag tror att jag är kroniskt sällskapssjuk men man vill liksom inte belasta ens vänner hela tiden heller.

Till en bätre nyhet så har jag i alla fall inte drukigt en droppe denna veckan och det ska jag hålla tills Alexs fest. Sen får vi se om det hjälper min kropp lite att må bätre så jag någon gång kan få rätt på mitt förvirrade huvud

2 kommentarer:

hbl sa...

No, sorry.

Too late for that. ;)

LillEva sa...

har bloggen gått i graven eller? :)