söndag 5 augusti 2007

Så ja

Nu har man haft sin 25 års fest och första veckan på jobbet. Jag kan säga att det är grymt skönt att faktiskt få jobba på jobbet. Dagarna bara flyger iväg. Jag trivs som aldrig förr. Min fest var rolig tror jag. Kan säga att jag mår som en strandad val idag. Rosevin och fanta intaget med ferneth och spritfylda smothies gjorde susen om farbror Martin la däcken. Efter att ha flyttat en däckad björn från sängen så klart. HIHI han väckte mig vid sju eller nått när han vaknade och gick hem. Du var i alla fall inte ensam med att däcka gubben. Jag fick en mixer i pressent med en massa tillbehör så nu har man provat smothies på gjorda på allt;). Favuriten var Martini, vaniljglass och ostbågar. eller inte. Som vanligt var man fyllekåt ut av bara fan, Hoppas att jag inte gjorde nått dumt. Ja va afn. Man fyller ju bara 25 en gång, fast först på tisdag. Nu ska jag självdö i soffan.

Ha det super

Inga kommentarer: