tisdag 7 augusti 2007

Jaha

Då har man fyllt 25, men det känns verkligen inte som det. Inga på jobbet sa nått men det kan jag förstå. Hur skulle dom kunna veta det. Där emot så har typ bara 3 av min "vänner" hört av sig. Tja dom har väll inte tid att tänka på mig. Nu låter jag negatin som fan men jag känner mig grymt andrahandsplasserad. Jag vet inte varför men det händer alltid saker som är viktigare än mig hela tiden. Sen är det typ aldrig någon som ringer mig eller hör av sig till mig när det händer nått. Jag får reda på allt i efterhand. Ja jag vet snyft snyft men just nu känns det så. Man kan väll få vara lite barnslig även om man är 25. Jo det är klart att där är några få som ringer mig och ni vet vem ni är och jag älskar fan er men ni kunde kanske ha skickat ett mess och sagt grattis. Jag kanske inte är världens bästa på att ringa själv men jag tänker på er. Shit vad jag gnäller och nu ärdet färdigtvskrivigt om detta.

Jag var hemma hos familjen och åt middag med dom och syskonen ikväll. Riktigt gott och trevligt att träffa alla. Fast syrrans man Robban kom inte. Han hade tydligen viktigare saker att göra. Jag och brodern har kommit på en affärside som vi ska utväckla ihop. Jag kan tyvärr inte säga nått om det än men med tiden kanske.

Jobbet rullar på som vanligt och det är lika kul som första dagen. Jag var och hämtade en arbetsbod som komunen hade hyrt av oss idag. För första gången i mitt liv förstår jag verkligen varför folk hatar klotrare. Vår helt nya bod var totalt sönderklotrad men ord som kuk, fitta, varför bry sig och taggar. Fan, det kostar oss hur mycket som hälst att sanera den. Jävla snorungar. Kan ni inte klotra i en tågtunnel eller nått sånt där det inte stör eller till och med förstör. Så jävla onödigt. Eller köp ett eget hus och måla ner. Nä nu ska jag skjuta mig själv eller nått och gå och lägga mig och glöma allt skit. Försöka i alla fall.

God natt och adjö.....

Förresten grattis på födelsedagen Martin

Inga kommentarer: