måndag 2 juli 2007

I´m Back

Äntligen, äntligen, äntligen har man fått igång sin dator igen. Shit vad jobbigt det har varit men samtidigt har jag haft så mycket att göra hela tiden att jag inte hunnigt sitta med den. Jag kan ju börja med att säga tack till björn för hjälpen. Vad har nu hänt med mig under tiden, hm. Jag var ju som sagt på Hultsfred en runda och jobbade. Fan vad kul jag hadde det. Sätt en del bra band men mycket skit ocks för att bara nämna Ozzy och mr 50 cent. Att 50 skulle suga viste jag redan men den där stackars Ozzy som fick gå av scenen i 20 minuter för att andas syrgas medans gitarristen stod och onanera med guran. Herrugud. Halva publiken gick. Han borde ha lagt av på 70 talet. Korn var as bra i alla fall och Flogging Moly rockade satan.

Sen var det tillbaka till jobbet, zzzzzzzzzzzzzz. Jaja jag ska i alla fall på en intervju imorgon och en på onsdag men får jag som jag vill så säger jag upp mig på onsdag. Men man vet ju aldrig. Midsommarn tillbringade jag hos broman. Mycket sprit och en skitrolig 5kamp. Yxkastning, Hinderbana, släggkastning, nån kostig tummstockstävling och till sist gladiator kamp. Ni vet det när man slås med pinnar som har kuddar längst ut. Broman hade fixat värsta riggen med en stor luftmadrass så man inte slog sig allt för hårt. Men jag hade nog inte känt nått ändå. Det var ganska blött om man säger så. På kvällen var jag borta en runda hos sida på hans fest och träffade en massa glada människor jag känner.

Helgen som varit har jag tillbringat i Varberg. Paintball för hela slanten. Det var kul men vi blev så jävla fuckade av domarna på ena banan. Dom har sagt att dom inte gillar mitt lag men jag trode inte att dom kunde svina som dom gjorde. Jag vill inte äns skriva om det för jag blir bara arg. Just nu pratar vi om att bojkotta tävlingen i sthlm bara för att slippa dom eller till och med gå upp en div. Vi får se. Nu ska jag fortsätta att ladda ner och uppgradera program. Där finns ju ett par om man säger så men jag gnäller inte för jag kan äntligen surfa igen och det känns underbart. Jag är inte längre handikappad

1 kommentar:

Bjoben sa...

Hörde att du hade fått ett jobb! :) Du får gärna slå en pling. kram!