måndag 9 juli 2007

La upp en bild från förra helgens tävling i Varberg. Laget in action. Tävlingen gick visserligen inte så bra men det var inte bara vårt fel. Ja nu8 ska jag inte skriva mer om det för jag har goda nyheter att berätta.

YEEHAAAAA, jag har äntligen fått nytt jobb. Så jävla skönt. Sa upp mig dagen efter jag fick reda på det med ett leende. Nu blir det dagtid för hela slanten och faktiskt saker att göra. Jag jobbar min sista vecka nu på BD och underar fan på att vara full sista dagen bara för att fira, haha. Vissa på jobbet är avundsjuka på att jag ska börja nån annan stans men då säger jag bara till dom att söka nytt arbete. Nä men det kan man ju inte göra får man som svar. Fegissar säger jag. Vill man vidare i livet måste man kämpa lite. Hur kan man vara rädd för att byta jobb när man inte trivs? Hm, Människor är konstiga.


Jag har i alla fall kommigt lite närmre ett svar på frågornas fråga. Lars-Björn eller Martin. Jag var ute med lite folk i fredags, vi turade och sen gick vi till Julia och spelade ett ölspel. Jag har bara en sak att säga. Sorry Maina:P. I alla fall så fick jag reda på at två av tjejerna inte alls gillar Lars-Björn men tycker bra om Martin. Vi gick till Charls Kukens efter vi hade vaigt hosJulia. Shit vilket ställe det är. Det ger en helt ny deffinition till White trash. Jag känner DJn där och han får bara spela sånt som dom spelat där i 10år. Kul, eh nä. Han funderar också på att sluta snabbt som fan. Jag förstår han.


Nu bär det snart av till Spanien med Blomman. Ska bli skönt att faktiskt få bada lite och få lite sol på sig eftersom sommaren verkar regna bort här. Förmodligen kommer det bli lite festande ochså, ok mycket festande. Vi ska ju trots allt till Llurete de mare. Spaniens svar på koss eller hur det stavas. Jag bara längtar ner.

2 kommentarer:

Nightabove sa...

Heh, det e lugnt!! Grattis igen på det nya jobbet. ;)

Lars-björn sa...

Hehe tack gumman. lovar att aldrig mer ge dig en sådan regel igen;)