måndag 16 juli 2007

I´m off

Haha nu sticker jag till spanien:P Fy fan vad skönt det ska bli. Sol, bad, sprit, kansketill och med lite romantik men det skulle jag inte tippa på. Skit samma, jag ska se till att ha kul ändå. Annars så har jag jobbat min sista dag på BD och jag kan lova er att jag gjorde inte ett skit sista veckan. Som vanligt då alltså. Jag ser verkligen fram emot det nya jobbet hos Dennis. Jag behöver rutin i mitt liv. Rutin jag inte har haft på över ett år. Rutin med träning, mat ja till och med rutin på att sova. Nu när jag ska börja jobba dagtid hela tiden så kommer jag att kunna göra allt det där jag bara kunnat göra var annan veckavarje vecka och helt plötsligt får man rutin. Jag ska sluta tjata ordet rutin nu men jag tror inte ni förstår hur skönt det ska bli för mig. Men först Spanien. Vi hörs när jag kommer hem.

Puss och kram på er

Inga kommentarer: